انجام پروژهای برنامه نویسی اندروید

انجام پروژهای برنامه نویسی اندروید 09367292276

انجام پروژهای برنامه نویسی اندروید

انجام پروژهای برنامه نویسی اندروید 09367292276

برنامه نویسی اندروید، ساخت برنامه اندروید

  چرا اندروید ؟ سیستم عامل Android از پشتیبانی یکی از بزرگترین شرکت های صنعت نرم افزار به نام گوگل بهره می گیرد. بزرگترین فروشگاه نرم افزار اندروید یا همان Google Play بیش از یک میلیارد کاربر در جهان دارد و اگر در مورد نحوه کار و سیطره جویی این کمپانی عظیم پیشینه ذهنی داشته باشید مطمئنا می دانید که Google علاوه بر موبایل و تبلت اقدام به گسترش اندروید بر روی خودرو، ساعت، عینک، تلویزیون و سایر ابزارهای الکترونیکی پرکاربرد نموده است و این خود آینده برنامه های اندرویدی را روشن تر نمایش می دهد و آینده ساخت نرم افزار اندروید را تضمین می نماید.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
کاربران اندروید ؟ هر انسانی با هر مهارت، شغل، و خواسته ای می تواند از اندروید بهره بگیرد. پزشکان، مهندسان، دانش آموزان، معلمان، دلالان، کارگران، ویزیتورها، دانشجویان، رانندگان، نابینایان، حساب داران، هواشناسان، ورزشکاران، کشاورزان و ... می توانند بر اساس خواسته خود با بهره گیری از برنامه اندرویدی کارها و زندگی خود را بهتر مدیریت کنند. بنابراین می توانید برای هر شغل و خدماتی که ارائه می دهید ساخت نرم افزار اندروید را جهت ارائه این خدمات در نظر بگیرید.

 

کاربرد برنامه نویسی اندرویدکاربرد اندروید ؟ از آنجا که اندروید برای ارائه خدماتش بطور معمول از دستگاه های پرتابل و قابل حمل با دسترسی ساده همچون ساعت، موبایل، خودرو و ... بهره می گیرد، به خوبی توانسته است سخت افزارهایی همچون سیم کارت، دوربین، GPS برای استفاده از برنامه های موبایل مبتنی بر موقعیت، بلوتوث، WiFi و همچنین استفاده از اینترنت با روش های مختلف جهت طراحی وب اپلیکیشن ها و برنامه های تجارت الکترونیک بر روی اندورید را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند. نزدیک به نیمی از جمعیت ایران هم از نرم افزار های معروف و پر کاردبری همچون تلگرام و اینستاگرام استفاده می کنند که از سیستم عامل Android  بهره می گیرد که این آمار به سرعت در حال رشد می باشد. روند ساخت نرم افزار اندروید و طراحی برنامه اندروید در ایران به سرعت در حال افزایش می باشد.

 

کسب درامد از برنامه نویسی اندرویدکسب درآمد از طریق اندروید ؟ شما از هر قشری از کاربران که باشید می توانید با استفاده از برنامه های Android و ساخت برنامه اندروید مناسب، کارایی شغل خود را بالا ببرید یا با ارائه یک پیشنهاد برنامه اندرویدی و پیگیری آن برای گروهی خاص از کاربران، و فروش آن در مارکت هایی همچون کافه بازار و Google play به درآمد های بسیار بالا دست پیدا کنید.امروزه میل به دانستن، خواندن کتاب، شنیدن و دیدن دنیا از طریق موبایل در میان کاربران طرفداران بسیاری پیدا کرده است. ممکن است شما اطلاعاتی را جمع آوری کرده باشید که بخواهید آن را از طریق یک نرم افزار محتوایی اندرویدی به فروش برسانید. می توانید به راحتی از طریق در اختیار گذاشتن یک فایل word، Excel، PDF، Power point و تبدیل آن به یک برنامه محتوایی کار با بانک اطلاعاتی داخلی اندروید با استفاده از SQLite یا هر روش دیگری این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید و در کوتاه ترین زمان با کمترین هزینه این نرم افزار را به نام خودتان در بازار جهت فروش قرار دهید.
ساخت نرم افزار اندروید

ساخت نرم افزار اندرویدوجود میانگین یک ابزار مجهز به سیستم عامل اندروید به ازای هر 2 نفر ایرانی، نیاز به برنامه نویسی اندروید را جهت استفاده بهتر از دستگاه های موجود، در میان هموطنان مان افزایش داده است. تیم برنامه نویسی اندروید ماهان، سفارش برنامه نویسی اندروید شما را با بهترین کیفیت و حداقل هزینه تقبل می نماید. مراجعات روزانه بسیاری از دانشجویان، معلمان، مهندسان، پزشکان و اساتید جهت ساخت برنامه اندروید حکایت از نیاز روز افزون استفاده از این سیستم عامل محبوب و همیشه در دسترس را دارد.
ساخت برنامه اندروید
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
ساخت برنامه اندرویدیکی از اهداف ایجاد سایت برنامه نویسی اندروید، ساخت نرم افزار اندروید به همراه آموزش ساخت برنامه در اندروید می باشد. بدین منظور ما هنگام طراحی نرم افزار اندروید ، از کلیه مراحل ساخت برنامه اندروید فیلم گرفته و در هر جایی که لازم بدانیم به صورت صوتی نیز توضیح خواهیم داد تا شما پس از دریافت برنامه اندرویدی، بتوانید ضمن اطلاع از کلیه مراحل ساخت برنامه در اندروید ، دانش لازم برنامه نویسی مشابه را به دست آورید و خودتان به عنوان توسعه دهنده برنامه اندروید در آینده عمل نمایید.
برنامه نویسی اندروید - پروژه دانشجویی اندروید

با توجه به توسعه روز افزون سیستم عامل Android و گسترش برنامه نویسی به زبان جاوا برای اندروید، این نیاز در جامعه دانشگاهی بسیاری از کشور ها احساس می شود که تدریس دروس برنامه نویسی اندروید را با زبان جاوا در محیط اندروید توسعه دهند.

در دانشگاه های کشور ما نیز اخیرا برنامه نویسی اندروید رواج پیدا کرده است و بسیاری از اساتید خواستار طراحی اپلیکیشن اندروید از دانشجویان می باشند.

از طرفی دانشجویان مهندسی نرم افزار نیز متوجه آینده شغلی برنامه نویسی اندروید شده اند و بسیار راغبند تا برنامه نویسی برای این سیستم عامل محبوب را که توسط شرکت عظیم گوگل پشتیبانی می شود را آموزش ببینند تا به شخصه قادر به تولید اپلیکیشن اندروید باشند.

از آنجا که دغدغه دانشجویان علاقه مند به برنامه نویسی پروژه اندروید برای ارائه پروژه دانشجویی به اساتید خود در دانشگاه این است که نسبت به پروژه دانشگاهی اندروید تحویلی خود تسلط کافی داشته باشند، تیم برنامه نویسی اندروید ماهان متشکل از برنامه نویسان حرفه ای اندروید این اطمینان خاطر را به دانشجویان عزیز می دهد تا در صورت نیاز علاوه بر راهنمایی و انجام پروژه اندروید برای آنها، با شیوه جدید اقدام به تهیه ویدئوی آموزشی مراحل انجام پروژه نماید.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
با این امکان دانشجویان از جزئیات طراحی اپلیکیشن در اندروید که ویژه پروژه آنها تهیه شده است اطلاع کسب می کنند و پس از مشاهده ویدئوی آموزشی انجام پروژه اندروید خود به راحتی می توانند پروژه های مشابه را به تنهایی با استفاده از آموزش های ویدئویی اندروید که دیده اند انجام دهند.

همچنین تیم برنامه نویسی اندروید ماهان این امکان را دارد تا در صورت نیاز دانشجویان و اساتید دانشگاهی، برخی از ایرادات و اشکالات آنها را با استفاده از نرم افزارها و متدهای پیشرفته آنلاین، برطرف نماید و تجربیات جدیدی را به آنها آموزش دهد. مهم ترین خط مشی ما در انجام پروژه های اندروید، همراهی با دانشجو جهت یادگیری برنامه نویسی اندروید و توسعه دانش نوین برنامه نویسی اندروید می باشد.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
کلمات کلیدی:
برنامه نویسی اندروید،برنامه نویسی اندروید در ارومیه، برنامه نویسی اندروید در اردبیل، برنامه نویسی اندروید در ایلام، برنامه نویسی اندروید در بوشهر، برنامه نویسی اندروید درخرم آباد، برنامه نویسی اندروید در بیرجند، برنامه نویسی اندروید در بجنورد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.